18. kesäkuuta 2014

Kiitos, Espoo! Se tuli!

Moikkasta lukijat!
Nyt se on selvinnyt. Hän on Lotta! Kiitos tästä keväästä hänelle! Paketit ovat olleet uskomattomia. Toivottavasti minä en ole ollut kauhean vaativa kohdehenkilö.
Ja ne reseptit, ne reseptit! Kiitos miljoonasti! Ne ovat minunlaiselleni tärkeitä! Nyt kun vielä uskaltaisi kokeilla niitä, minä kun olen sen verran arka, että olen uskaltanut tähän asti leipoa vain piimäkakkua, tai sitten sen huijausversiota. Huijausversiossa mausteet on korvattu hillolla ja ties millä herkulla. Niitä onkin tullut tehtyä muutama tänä keväänä, kun piimää ei ole (korvaan sen jogurtilla) ja siirappiakaan ei ole (korvaan sen laittamalla vähän enemmän sokeria kakkuun).
Miltä se paketti sitten näytti? No, kas tältä.

Annetaan puikkojen heilua!

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Hieno paketti!

sadelikka kirjoitti...

Hienoja paketteja olet saanut ja hienoja minulle lähettänyt. kiitoksia. =D Kerkesin viimeinkin eilen kuvaamaan ja tänään bloggaamaan sen tänään.

L8knits kirjoitti...

Hyvä, että tuli perille, nyt vasta pääsin tutkimaan kun olen matkoilla ollut! Sinulle on ollut tosi kivaa kasata paketteja kuten yleensä onkin sny-ssä!

MysteryKnitter kirjoitti...

Kiitos sinulle, L8knits. Mä olen aina murehtinu, jos mä oon liian vaativa kohdehenkilö, mut en kai mä sit ookaan.